ربات ریپساو یکی از ربات های جنگی ایالات متحده است و اولین رباتی است که در عملیات نظامی واقعی شرکت کرده است. این ربات برای اولین بار در یک نمایشگاه ماشین به نمایش درآمد و از همانجا نمونه اولیه آن را ارتش ایالات متحده دید و پسندید و برای ساخت نمونه ی جنگی به ارتش راه یافت. برای اولین بار در سال 2003 تست شده و در همان سال در بخشی از جنگ عراق به عنوان کمکی در پشت جبهه استفاده شد.

پس از جنگ عراق دیگر خبری از این ربات منتشر نشده است اما اطلاعات غیر رسمی حاکی از آن است که این ربات جنگی همچنان در حال پیشرفت برای ارتش آمریکاست و گویا برای روز مبادا حفظ شده است.

این ربات همچنین برای اولین بار در بازی Call of duty - Modern warfare 3, MW3 به نمایش درآمد که در این بازی این ربات قادر بود تعداد محدودی نارنجک پرتاب کرده و با مسلسل خود تعداد نامحدودی گلوله شلیک کند. همچنین دوربین آن قابلیت تشخیص اهداف پروازی را نیز دارا بود. اما آنچه به نظر می رسد در این ربات به صورت واقعی قرار داشته باشد، مسلسلی با تعداد بسیار زیادی گلوله ذخیره، یک نارنجک انداز با تعداد بسیار محدودی نارنجک و دوربینی بدون قابلیت تشخیص هدف ولی قابل بالا و پایین و چپ و راست شدن همراه با مسلسل و نارنجک انداز است که البته برای شلیک با آن باید فرد شلیک کننده قبلا با آن تمرین هدف گیری کرده باشد.


اما مهمتر از همه اینکه بنده طرح رباتی جنگی را طرح ریزی کرده ام که این ربات قابلیت تشخیص هدف داشته و برخلاف ریپساو ایالات متحده از زرهی بسیار قوی برخوردار است که باعث سنگین شدن فراتر از حد آن نیز نمی شود. این ربات قابلیت درگیری در موقعیت های زمین به زمین، دریا به دریا، زیردریا، زمین به هوا، هوا به زمین و هوا به هوا را داراست.

بنده در این جهت آمادگی خود برای پیاده سازی این طرح با هر ارگان داخلی یا خارجی و مذاکره و قرارداد بر اساس طرح را اعلام میدارم.